O mne

Varenie je môj život. Varím zdravé jedlá ale aj tie menej zdravé :), varím z čerstvých surovín, ale niekedy aj čo chladnička dá :). A o tom bude aj tento blog. Nájdete tu recepty na rôzne jedlá, nápoje, koláčiky, zákusky. Postrehy z reštaurácií, fastfoodou, cukrární ktoré občas navštívim. Rady kde sa dá čo kúpiť a kde radšej niektoré veci nekupovať. Vitajte na mojom blogu Everyday Kitchen by Milan.

nedeľa 29. novembra 2015

Čokoládové suflé s lesným ovocím a zmrzlinou

 
V piatok sme mali návštevu ktorá mi prišla zablahoželať k meninám a tak som rozmýšľal čo dobré pre nich pripravím. Nakoniec vyhralo suflé podľa receptu od Emanuel Ridi. Je to výborný čokoládový dezert, rýchly a jednoduchý na prípravu, ktorý sa podáva hneď po jeho príprave ešte teplý. Kombinácia so zmrzlinou a  ovocím dodáva tomuto čokoládovému dezertu ešte lepšiu a výraznejšiu chuť.

Čokoládové suflé
Suroviny:
250 g masla
100 g cukor kryštál
200 g čokolády na varenie
150 g hladkej múky
40 g kakaa
5 vajec

mrazená zmes lesného ovocia
červené víno
cukor

Keramické formičky na suflé si vymastíme maslom a vysypeme polohrubou múkou. Vo vodnom kúpeli si rozpustíme čokoládu. Vymiešame si vajcia s cukrom a medzi tým si rozpustíme maslo. Do vymiešaných vajec si postupne pridáme rozpustené maslo. Ďalej do vymiešanej hmoty pridáme rozpustenú čokoládu. Na koniec pridáme múku, kakao a premiešame. Čokoládovú hmotu dáme do pripravených formičiek a pečieme v teplovzdušnej rúre cca. 10 minút. Medzi tým ako sa nám pečie suflé si pripravíme ovocie. Lesné ovocie si dáme do  panvice spolu s vínom a cukrom a necháme redukovať. Cukor do ovocia pridávame podľa chuti. Keď máme všetko hotové môžeme podávať. Ja som použil zmrzlinu Deluxe z LIDL - viď foto.

Dúfam že vám tento dezert bude chutiť tak ako mne a mojej návšteve. Prajem vám dobrú chuť.
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára