O mne

Varenie je môj život. Varím zdravé jedlá ale aj tie menej zdravé :), varím z čerstvých surovín, ale niekedy aj čo chladnička dá :). A o tom bude aj tento blog. Nájdete tu recepty na rôzne jedlá, nápoje, koláčiky, zákusky. Postrehy z reštaurácií, fastfoodou, cukrární ktoré občas navštívim. Rady kde sa dá čo kúpiť a kde radšej niektoré veci nekupovať. Vitajte na mojom blogu Everyday Kitchen by Milan.

pondelok 7. septembra 2015

Couscous so zeleninou, kuracím mäsom a listovým šalátom


Minulý týždeň sme si pripravili ďaľšie jednoduché a hlavne rýchle jedlo na obed z couscous.


Vo woku som si na olivovom oleji opražil cibuľku do zlatista.



Do cibuľky som vložil kuracie prsia nakrájané na rezance a dobre opiekol.


Ďalej som do kuracích pŕs pridal nakrájanú zeleninu /mrkvu, papriku, cuketu/ - to čo bolo po ruke v chladničke a v záhradke. Kľudne si môžete pridať zeleninu akú máte radi vy alebo akú máte doma :)


Keď mám dobre opražené kuracie mäso so zeleninu, pridám soľ, korenie, kari korenie alebo kurkumu a couscous. Zľahka opražím a ihneď zalejem vriacou vodou tak, aby couscous bol zaliaty vodou. Prikryjem pokrievkou a vypnem varnú dosku.
 

 Po 5 až 10 minútach odokryjeme, premiešame, prípadne dochutíme soľou.
 

Podávame so zeleninovým šalátom. Ja som si pripravil šalát z listových šalátov, kapusty a kukurice, ochutený olivovým olejom, soľou, korením a balsamicom. Vy si môžete pripraviť Váš obľúbený šalát na aký máte chuť :) Dobrú chuť.
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára