O mne

Varenie je môj život. Varím zdravé jedlá ale aj tie menej zdravé :), varím z čerstvých surovín, ale niekedy aj čo chladnička dá :). A o tom bude aj tento blog. Nájdete tu recepty na rôzne jedlá, nápoje, koláčiky, zákusky. Postrehy z reštaurácií, fastfoodou, cukrární ktoré občas navštívim. Rady kde sa dá čo kúpiť a kde radšej niektoré veci nekupovať. Vitajte na mojom blogu Everyday Kitchen by Milan.

sobota 19. septembra 2015

Produktívny deň :)


Dnes bol naozaj produktívny deň :) Ráno sme so synom vstali okolo 7:00 h. Dal som si variť fazuľu na polievku, uvaril som dusenú ryžu a odvaril som rezance do polievky. Medzitým sme sa naraňajkovali a pokračoval som ďalej. Syn pozeral rozprávky v TV a ja som mu varil obed :) Okolo desiatej som mal obed hotový. Dusené kuracie prsia s ryžou a fazuľovú polievku s klobásou a rezancami. Pyšný na seba, ako som to dobre zvládol ... zvoní telefón. Príde navšteva :) Treba niečo pripraviť a ja pokračujem ďalej. Idem si rýchlo nakúpiť a idem na to. Takže upiekol som si piškót a mal som "veľkého" malého pomocníka Oliverka :) Dali sme si koláč vychladiť a išli sme sa s Oliverkom vyvetrať von. Po návrate sa pomocník vrátil k rozprávkam, ja ku koláču :) Pripravil som si čokoládový krém na koláč. Na piškót som rozotrel domáci marhuľový džem, ďalej krém a vrch koláča som dozdobil čučoriedkami a hoblinkami z bielej čokolády. Ako ďalšie som začal pracovať na kanapkách. Kanapky som pripravil s pažítkovou nátierkou, labužníckou suchou salámou, šunkou, mini mozzarellou, cherry rajčiny, camembertom, červeným hroznom a ...
Pozriem na hodiny a ... 15:30 h. Produktívny deň za mnou :)
Recepty na koláč a polievku pridám nabudúce :)
Dobrú noc :)))


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára